MYCSS

9 червня 2015 р.

Джамала – Очима. Маємо, що маємо. Маємо, що маємо.



Текст пісні Джамала – Очима

Почула. Дивилась.
Немов у сні мені наснилось – разом ти и я.
Зраділа. Хотіла. Мій незнайомець, вибач.
Що знайшла тебе очима.

Тримай мене.
Тримай щосили.
Хоча шепоче серце – зустріч неможлива.
Тримай мене.
Тримай щосили.
Хоча шепоче серце – зустріч неможлива.
Маємо, що маємо.
I тобі не обіцяла я нічого.
Маємо, що маємо.
Маємо, що маємо.
Закохалась на хвилину я – очима.
Маємо, що маємо.
Маємо, що маємо.
I тобі не обіцяла я нічого.
Маємо, що маємо.
Маємо, що маємо.
Закохалась на хвилину я – очима.
Маємо, що маємо.

Бентежно. Раптово
Але лише спекотной мрієй залишився ти.
Всміхнулась. Забула. Мій незнайомець, вибач.
Що знайшла тебе очима.
Тримай мене
Тримай щосили
Хоча шепоче серце – зустріч неможлива.
Тримай мене.
Тримай щосили.
Хоча шепоче серце – зустріч неможлива.
Маєм, що маємо.
I тобі не обіцяла я нічого.
Маємо, що маємо.
Маємо, що маємо.
Закохалась на хвилину я – очима.
Маємо, що маємо.
Маємо, що маємо.
I тобі не обіцяла я нічого.
Маємо, що маємо.
Маємо, що маємо.
Закохалась на хвилину я – очима.
Маємо, що маємо.

Немає коментарів:

Коли забув ти рідну мову, біднієш духом ти щодня...
When you forgot your native language you would become a poor at spirit every day ...

Д.Білоус / D.Bilous
Рабів до раю не пускають. Будь вільним!

ipv6 ready